حضور معاون بانک توسعه تعاون در میز خدمت استان کردستان

سرپرست معاونت مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان ها و بازاریابی در میزخدمت در محل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کردستان حضور یافت.
تصویر حضور معاون بانک توسعه تعاون در میز خدمت استان کردستان

به گزارش سایت خبری پرسون، کریم‌ میرزاخانی سرپرست معاونت مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان ها و بازاریابی که پیش از این در میز خدمت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان حضور یافته بود، در میزخدمت بانک در محل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کردستان نیز حضور یافت.

میرزاخانی در این برنامه با سید محمد رضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امیر علی اوسطی رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارتخانه و‌ فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان کردستان دیدار نمود.

در این دیدار کریم میرزا خانی ضمن اعلام رضایت از عملکرد بانک توسعه تعاون استان کردستان اظهار داشت: ارائه ۹۱ درصد از تسهیلات بانک در استان به تعاونی ها و همچنین پرداخت تسهیلات تکلیفی که مشاغل خانگی در راس آن می باشد از نقاط قوت استان کردستان است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در مرز دو اکوسیستم بانکی «عقلانیت مالی-اقتصادی» و بخش مردمی اقتصاد «عقلانیت ارتباطی – کلامی» قرار دارد و به نوعی بازیگر اختصاصی این فضای مشترک است و بانک با توجه به رویکرد توسعه ای در تلاش است با بکارگیری توامان دو عقلانیت به تاییدیه اجتماعی برسد.

میرزاخانی تاکید کرد: مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره بر لزوم تعامل و هم افزایی میان دستگاه‌های تابعه وزارتخانه تاکید ورزیده‌اند. همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه با بانک توسعه تعاون در سطوح ملی و استانی ضمن آنکه موجب ایجاد ارزش افزوده را فراهم می‌آورد موجب تقویت بانک توسعه تعاون به لحاظ مانده منابع می‌گردد و به دنبال آن توان تسهیلات دهی بانک و دامنه حمایتی بانک از کارآفرینان و تعاونگران نیز افزایش می‌یابد.

سید محمد رضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه گفت: برقراری میزهای خدمت در سفرهای استانی هیات دولت نشان دهنده نگاه مردمی دولتمردان و راهکاری برای پاسخگویی به عموم مردم است.

معاون وزیر ضمن بیان نقاط مثبت عملکردی بانک در استان و‌ تشکر از مجموعه بانک اظهار داشت: بانک توسعه تعاون از ظرفیت بالای خود برای حمایت از تعاونی ها بهره برده است و دستاوردهای مناسبی برای بخش تعاون استان حاصل گردیده است، از این رو تعامل دستگاههای تابعه وزارتخانه با بانک توسعه تعاون استان کردستان می‌تواند نتایج مثبتی برای ذینفعان در بر داشته باشد.

در ادامه فرزاد پیشکاری مدیر کل اداره تعاون استان کردستان ضمن تایید گفته های میرزاخانی درخصوص عملکرد بانک در زمینه ارائه خدمات به تعاونی ها و همچنین پرداخت تسهیلات تکلیفی از زحمات مدیر شعب و سایر همکاران قدردانی بعمل آورد.

منبع: بانک توسعه تعاون

547170